Blogs

Intuïtie als leidraad

Leestijd 2 minuten

Op mijn 20e kreeg ik het label ‘hooggevoelig’ opgeplakt. Oftewel: hsp (highly sensitive person). Wat er simpelweg op neerkomt dat ik véél voel en alles erg intens beleef. Destijds kon ik hier niets mee; gevoelig zijn maakt je kwetsbaar, wie wil dat nou zijn? Dat je het ook als kracht kunt inzetten wist ik toen ... Lees verder

Waarom ik nooit alleen een logo maak

Leestijd 2 minuten

Soms krijg ik een aanvraag om alleen een logo te ontwerpen voor een bedrijf, dus zonder de andere elementen van een sterk merk. Hoewel ik dit in het verleden wel gedaan heb, zou ik dit nu niet meer zo snel doen. Een logo alleen is namelijk niet genoeg. Tenzij je deze echt alleen nodig hebt ... Lees verder

De waarde van een sterk merk

Leestijd 2 minuten

Een merk is hetgeen waarmee een bedrijf zich identificeert en onderscheidt van de rest. En dat het er daarnaast voor zorgt dat mensen zich aan een bedrijf willen binden en klant worden, hoef ik je vast niet te vertellen. Interessanter is het hóe je een sterk merk neerzet en hoe je dit in jouw voordeel ... Lees verder

© Jil Potma 2021
jill
Ontwikkeld door Publiek
contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact