< scroll

Een nieuwe identiteit voor P.S.

koffie, thee, taart.
PS visitekaartjes en branding

Schommels en taarten

Restaurant P.S. (koffie, thee, taart.) in de Oude Kijk in ’t Jat straat, bekend om zijn schommels en taarten, is the place to be als het gaat om zelfgemaakt gebak, specialty coffees en bijzondere ontbijtjes. Maar hoe herkenbaar de fysieke zaak zelf ook is, de visuele communicatie mistte een duidelijke identiteit. Ik mocht aan de slag met hun nieuwe logo en huisstijl. Het resultaat? Een nieuwe identiteit met de vrolijke uitstraling van de fysieke zaak.

Benieuwd wat ik voor jóu kan betekenen?

kennismaken

Opdrachtgever

Werkzaamheden

Drukwerk
Rebranding

Bij PS hadden we een duidelijke identiteit nodig en die heeft Jil ons echt gegeven. Ze denkt mee, komt met goeie ideeën en werkt voortvarend. Elke keer als we haar werk voor het eerst zien zijn we super blij en trots!
- Marcel Schotalbers

Less is more?

Hoe korter de naam, hoe makkelijker het logo? Helaas gaat die vlieger niet helemaal op. Namelijk: hoe meer letters, hoe meer om mee te werken (al is er wel een grens). P.S., de bekende afkorting voor Post Scriptum als bedrijfsnaam zorgde voor een leuke uitdaging. Het lachende mannetje als resultaat. Of is het een kopje met warmte damp? 😉

De kleuren zijn regelrecht uit het interieur gewandeld. Een kleurrijk palet dat niet altijd even makkelijk combineert, maar zeker opvalt.

Honger gekregen? Bestel gemakkelijk via de webshop!

Kleurenpalet voor PS rebranding
Kadobon en branding voor PS

 

 

Visitekaart voor PS koffie thee taart

Poster ontwerp voor lunchroom PS
Kadobon voor PS Groningen

Volgende case

Logo stempeltjes in keramiek visitekaartjes voor NK Keramiek Branding in keramiek

Een kleigoed logo voor NK keramiek

Bekijk mijn meest recente werk

Nicky maakt keramiek met de hand gevormd, ontwikkeld met zorg en aandacht. Wanneer je dan een logo ontwerpt moet daar naar mijn mening minstens zoveel zorg en aandacht aan besteedt worden.... Lees verder

© Jil Potma 2021
jill
Ontwikkeld door Publiek
contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact