< scroll

Een kleigoed logo voor NK keramiek

handgevormd keramiek
Logo ontwerp voor NK Keramiek

Met de hand gevormd

Nicky maakt keramiek met de hand gevormd, ontwikkeld met zorg en aandacht. Wanneer je dan een logo ontwerpt moet daar naar mijn mening minstens zoveel zorg en aandacht aan besteedt worden.

Benieuwd wat ik voor jóu kan betekenen?

kennismaken

wie?

wat?

Huisstijl
Logo

Ik vond ons eerste gesprek direct erg prettig. Jil voelde, door een aantal goede vragen te stellen, snel aan wat ik zocht in een logo en huisstijl. Haar betrokkenheid gaf mij het gevoel dat het bij haar echt in goede handen is. Over de kleinste details denkt ze na en je merkt dat ze echt een totaalplaatje wil afleveren dat aan alle kanten klopt.
- Nicky Kolkena

Branding gevormd met aandacht

De chique en grafische uitstraling uit het Art Deco tijdperk vormde de inspiratie voor de slanke letters. Deze zijn, net als het keramiek, handgevormd. ⁣⁣De randjes boven en onder zijn een verwijzing in naar de decoratieve beschilderingen op het aardewerk van vroeger. De eerste twee letters van het logo, de N en K, kunnen los gebruikt worden om in het aardewerk te stempelen.

Werk van NK Keramiek bekijk je in haar webshop.

NK Keramiek visitekaart en branding
Branding NK Keramiek

Branding detail NK Keramiek

NK stempeltjes in keramiek

Volgende case

website op ipad reinekekins.nl Logo en huisstijl voor Reineke Kins logo en visitekaartjes voor Reineke Kins coaching

Identiteit en website voor Reineke Kins

Bekijk mijn meest recente werk

Coach en sparringpartner Reineke Kins maakt in haar praktijk gebruik van de ‘voice dialogue’. Een methode waarbij je je verschillende ‘ikken’ laat spreken:⁣⁣⁣⁣ “Je gaat in gesprek met verschillende kanten van jezelf”. Deze coachingsmethode wordt in het noorden nog weinig toegepast. Ik mocht aan de slag met een identiteit en website die hier naadloos op ... Lees verder

© Jil Potma 2021
jill
Ontwikkeld door Publiek
contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact contact