De Meirin

de Meirin

Wês in Meirinner
Een sterk merk met een visie dat aanzet tot nadenken en een logo dat uitnodigt om de boel eens lekker om te draaien. De gedachte achter de Meirin is in dit branding traject tot in de puntjes doorgevoerd. De Meirin leert je op een andere manier kijken naar de wereld en hoe we met zijn bewoners omgaan.
wie?

wat?
met?

oars besjen
Branding met een maatschappelijk randje
De Meirin neemt mensen mee in alternatieven voor het (zakelijk) leven en zet zich in voor behoud van mens en natuur. Want de manier waarop we met onze aarde en zijn bewoners omgaan moet in een ander licht komen. Keer je dagelijkse patronen om, formuleer je eigen mening. Loop met De Meirin mee, oftwel: wees een Meirinner (meeloper in het Fries). De Meirin is een beweging die tegen de stroom ingaat. Durf jij mei te rinnen?
Een logo concept dat de boel omdraait
Wanneer je het logo omkeert is het concept in een klap duidelijk: rin mei (loop mee). ‘Rin’ loopt omhoog om de boel van bovenaf te bekijken en zijn blik te verbreden. De i’tjes spiegelen elkaar en nemen elkaar mee, alsof het personen zijn.
In samenwerking met Pytsje.nl
Benieuwd wat ik voor jóu kan betekenen?
oars besjen
magazine
visuals

de meirinner
