Branding
Janneke Dijkhuis
Ik bedacht de naam, ontwierp het logo en verschillende middelen én ontwikkelde, samen met reclamebureau Publiek, de nieuwe webshop.
Client
Janneke Dijkhuis
Partners
Diensten
Branding
Janneke Dijkhuis
Janneke is je reisbegeleidster voor de reis naar binnen. Een gids voor persoonlijke groei en ontwikkeling. Ze werkt onder andere met schaduwwerk, systemisch werk en familieopstellingen. Met haar wijze inzichten en warme aanpak laat ze een blijvende indruk achter op degenen die haar ontmoeten.
Janneke haar huidige huisstijl voelde niet helemaal passend meer, dus ze klopte bij me aan voor een ‘upbrand’ traject. Een traject waarbij we kijken naar wat er al staat en naar wat er verbeterd kan worden. In dit geval kwam hier uit dat er behoefte was aan een nieuw logo, wat haar eigen kern en waarden beter weerspiegelde.
Helemaal Janneke
Elementen die ik in het logo verwerkte:
✦ Gaia (godin van de aarde)
✦ Glas-in-lood (licht, bewondering, drager van symbolen)
✦ Yin/yang (licht & donker, wat staat voor vrouwelijk en mannelijk)
✦ Wortels van een boom (je ‘roots’)
✦ Spiegel (zelfreflectie en het ontmoeten van jezelf).
Ben je opzoek naar iemand die een krachtige, betekenisvolle en visuele vertaalslag van jouw bedrijf kan maken, dan gun ik je ‘mijn’ Jil – Janneke