Medu.Health
Branding Medu.Health
Ik werd gevraagd om de visuele identiteit voor Medu.Health, een ‘serious game’ learning platform, te ontwikkelen. Hier kun je als eerste- en tweedelijns zorgprofessional accreditatiepunten behalen middels een virtuele praktijk. Verschillende virtuele poli Patiënten met verschillende ziektebeelden en aandoeningen komen aan bod in deze game. ... Lees verder
de Merein
Een sterk merk voor de Meirin
Een sterk merk met een visie dat aanzet tot nadenken en een logo dat uitnodigt om de boel eens lekker om te draaien. De gedachte achter de Meirin is in dit branding traject tot in de puntjes doorgevoerd. De Meirin leert je op een andere manier kijken naar de wereld en hoe we met zijn ... Lees verder
Sekuer notarissen
Van Mook naar Sekuer
Een bedrijf met een succesvolle, gevestigde naam rebranden is een leuke uitdaging. Heette het Friese notariskantoor eerder Mook de Notaris, gaan ze per 1 juli 2020 door als Sekuer Notarissen. Een nieuwe naam maakt een nieuwe belofte naar zowel klanten als medewerkers, aldus de twee dames die aan het roer staan. Zij beschouwen deze switch ... Lees verder
P.S.
Een nieuwe identiteit voor P.S.
Restaurant P.S. (koffie, thee, taart.) in de Oude Kijk in ’t Jat straat, bekend om zijn schommels en taarten, is the place to be als het gaat om zelfgemaakt gebak, specialty coffees en bijzondere ontbijtjes. Maar hoe herkenbaar de fysieke zaak zelf ook is, de visuele communicatie mistte een duidelijke identiteit.... Lees verder
NK keramiek
Een kleigoed logo voor NK keramiek
Nicky maakt keramiek met de hand gevormd, ontwikkeld met zorg en aandacht. Wanneer je dan een logo ontwerpt moet daar naar mijn mening minstens zoveel zorg en aandacht aan besteedt worden.... Lees verder
Reineke Kins
Identiteit en website voor Reineke Kins
Coach en sparringpartner Reineke Kins maakt in haar praktijk gebruik van de ‘voice dialogue’. Een methode waarbij je je verschillende ‘ikken’ laat spreken: “Je gaat in gesprek met verschillende kanten van jezelf”. Deze coachingsmethode wordt in het noorden nog weinig toegepast. Ik mocht aan de slag met een identiteit en website die hier naadloos op ... Lees verder
Francesco Wessels
Website en branding voor Francesco Wessels
Francesco Wessels vroeg mij een nieuwe website voor hem te ontwikkelen, waar alle relevante informatie over hem samenkomt en waar je Francesco écht kunt leren kennen. Het internet weet namelijk veel over Francesco te vertellen, maar zijn eigen website liep al jaren achter de feiten aan. Tijd voor verandering!... Lees verder